Організація навчально-виховної діяльності навчального закладу здійснюється за Примірним положенням про організацію і проведення виховної роботи у професійно-технічних навчальних закладах Міністерства освіти і науки (наказ МОН України від 16.04.2002р. № 257), Концепцією виховання дітей та молоді у національній системі освіти, Концепцією національно-патріотичного виховання дітей і молоді, (наказ МОН № 641 від 16.06.15 року) та Методичними рекомендаціями щодо організації та проведення виховної роботи в професійно-технічному закладі, річних планів роботи та інших нормативно-правових документів.
Заплановані заходи проводяться в повному обсязі з дотримання карантинних вимог.
Пріоритетними напрямками і надалі залишалися національне, патріотичне виховання учнів, підвищення рівня їх культури, а також діяльність, направлена на протидію булінгу, безпеці в Інтернеті та іншим проявам девіантної поведінки.
Враховуючи вимоги сьогодення до підготовки кваліфікованих робітників виховну роботу в професійному ліцеї здійснюють дирекція, викладачі, майстри виробничого навчання, вихователі, керівник фізвиховання, практичний психолог, керівники гуртків, бібліотекар, вихователі гуртожитку, медичні працівники, органи учнівського самоврядування.
Однією з найбільших поширених форм виховної роботи є виховні години. Тематику їх розробляє класний спільно з майстром виробничого навчання відповідно до річного плану виховної роботи. Ці години проводяться згідно з графіком один раз на тиждень в кожній навчальній групі. Форма проведення виховних годин обирається класним керівником чи майстром.
Питання виховної спрямованості систематично заслуховуються на засіданнях методичної комісії класних керівників та вихователів, якій належить значна роль в координації і вдосконаленні форм і методів виховної роботи.
До основних завдань змісту виховної роботи входить організація соціального захисту дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб з їх числа та інших здобувачів освіти із числа соціально незахищених.